بیماری های خاص در بیمه عمر پاسارگاد

وب سایت تامین آتیه – بیماری های خاص در بیمه عمر پاسارگاد پوشش داده می شوند.

هر گونه اختلال یا عارضه جسمی که اعمال اعضای بدن دچار مشکل شوند و اعضا بدن نتوانند وظیفه خود را انجام دهند بیماری خاص می باشد که مهمترین آنان سکته قلبی ، سکته مغزی ، جراحی عروق قلب( قلب باز) ، سرطان ، پیوند اعضا می باشد.

پوشش بیماری های خاص در بیمه عمر پاسارگاد

سن آغاز این پوشش ۱۲ سال می باشد و حداکثر سن افرادی که می توانند شامل این پوشش شوند ۶۰ سالگی است. شروع این پوشش بعد از گذشت ۳ ماه از قرارداد بیمه نامه فعال می شود و تا سقف ۶۰ میلیون تومان قابل استفاده است.افرادی که زیر ۶۰ سال مبتلا به این بیماری ها شدند،۳ ماه بعد از پرداخت حق بیمه و قرارداد تحت پوشش قرار می گیرند.

درصورتی که بیمه شده در طول مدت بیمه نامه به هر یک از بیماری­های سرطان (Cancer)، سکته قلبی (Myocardial Infarction) ، سکته مغزی (Stroke)، جراحی عروق قلب ( Surgery Coronary Artery) و پیوند اعضای بدن (Main- Organ-Graft) برطبق تشخیص پزشک معتمد شرکت مبتلا گردد، بیمه پاسارگاد معادل سرمایه بیمه تحت پوشش و حداکثر تا مبلغ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به ازای هر یک از بیماری‌ها به بیمه شده پرداخت می­‌نماید. لازم به ذکر است این پوشش برای هر بیماری تنها یک بار در طول مدت بیمه نامه و در صورت ابتلا بیمه شده قابل استفاده تا سقف سرمایه تعیین شده در بیمه نامه است.

بیماری های خاص در بیمه عمر پاسارگاد:

با خرید بیمه نامه عمر و تامین آتیه پاسارگاد یک مجموعه کامل از بیمه نامه های مفید شامل ببمه کامل حوادث، بیمه بیماری های خاص، بیمه از کارافتادگی، بیمه عمر دریافت خواهید کرد و در ضمن در همین بیمه نامه منزل مسکونی شما نیز بیمه آتش سوزی خواهد شد.

پس جای هیچ نگرانی نیست، همین امروز بیمه عمر و تامین آتیه خود را خریداری نمایید و آینده خود را بسازید.

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد چیست؟

چگونه دوران بازنشستگی راحتی داشته باشیم؟

ضرورت یک مشاوره خوب برای خرید بیمه عمر و تامین آتیه

خواهشمند است جهت دریافت مشاوره، نحوه ثبت نام و درخواست ثبت نام با شماره تلفن های 77546503-021 و 09127038365 و یا 09357038365 تماس حاصل فرمایید.

امکان تماس مجازی در واتس آپ و یا دایرکت در صفحه اینستاگرام ما نیز وجود دارد.

حسین پرواز نماینده رسمی بیمه های زندگی ( عمر و تامین آتیه پاسارگاد) با کد ۶۱۷۷۶

 

به صفحه ما در اینستاگرام بپیوندید

https://www.instagram.com/taminatiyeh.ir

کدام بیماری های خاص در بیمه عمر پاسارگاد پوشش داده می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 68 = 72

Call Now Buttonتماس با ما