تداخل بیمه زندگی با سایر بیمه ها

وب سایت تامین آتیه – خیلی وقت ها مشتریانی که از نمایندگان بیمه جهت خرید بیمه های زندگی مشاوره میگیرند، نگران این هستند که مبادا بیمه زندگی جدید آنها با سایر بیمه های قبلی آنها تداخل پیدا کند، آنها تصور می کنند که شاید خرید بیمه نامه جدید باعث کم شدن تعهدات بیمه های قبلی آنها شود.

باید این نکته را بگوییم که داشتن بیمه های زندگی، تکمیل کننده سایر رشته های بیمه ای قبلی افراد است، اگر شما بیمه درمانی و یا تامین اجتماعی دارید، در صورت بروز حادثه با داشتن پوشش های مشترک با بیمه زندگی ابتدا بیمه اول شما ملزم به تامین هزینه های شما است و بیمه حوادث موجود در بیمه زندگی باقی مانده وجهی که بیمه اول پرداخت نکرده است را به شما پرداخت میکند.

به عنوان مثال شما بیمه درمانی دارید، در اثر حادثه دچار بریدگی شدید دست شده اید، با مراجعه به درمانگاه ها ، آنها با توجه به تعرفه های بیمه ای از شما مبالغی دریافت و سهم بیمه اول و سهم بیمار را مشخص می کنند.

شما در آن حادثه سهم بیمار را پرداخت میکنید و با دریافت صورتحساب با مهر درمانگاه فاکتور های هزینه های خود را به بیمه پاسارگاد ارسال میکنید.

با توجه به پوشش های خریداری شده توسط شما در بخش هزینه های پزشکی حادثه تا سقف مشخص شده در بیمه عمر شخص، کلیه هزینه ها به بیمه گذار بیمه زندگی پرداخت می شود.

پس نگران تداخل بیمه ای نباشید، امروز با یک تصمیم گیری درست بیمه زندگی را برای خود و خانواده تان تهیه کنید و از هر بابت خیال تان را راحت نمائید.

پوشش های بیمه زندگی شامل: پوشش فوت، فوت در اثر حادثه، هزینه های پزشکی در اثر حادثه، پوشش بیماری های خاص، پوشش نقص عضو در اثر حادثه، پوشش از کارافتادگی دائم

همزمان با برخورداری از پوشش های بیمه ای مفید، از یک سرمایه گذاری بدون ریسک نیز برخوردار خواهید بود.


جهت دریافت مشاوره و ثبت نام، با من حسین پرواز نماینده رسمی بیمه پاسارگاد با کد ۶۱۷۷۶ تماس حاصل فرمایید.
تلفن های تماس:
021-77546503

09127038365

09207038365

09357038365

به صفحه ما در اینستاگرام بپیوندیدhttps://www.instagram.com/taminatiyeh.ir

تداخل بیمه زندگی با سایر بیمه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 74 = 77

Call Now Buttonتماس با ما