پوشش نقص عضو حادثه بیمه عمر پاسارگاد

تامین آتیه- پوشش نقص عضو بیمه عمر پاسارگاد یکی از کارآمد ترین پوشش های بیمه ای برای سرپرست های خانواده و افرادیست که مشاغل پر ریسک و پرخطر دارند.

بی شک فردی که سرپرست یک خانواده است تمام سختی ها و ناهمواری های شغل خود را به جان می خرد تا خانواده خود در آسایش و آرامش باشد.

اما گاهی سرنوشت مسیر متفاوتی را برای ما در نظر می گیرد مسیری که شاید در ادامه آن تمام اعضای بدن همراه ما نباشند. چنین حادثه های ناگواری می تواند آینده هر یک از افراد خانواده را تحت تاثیر قرار دهد پس برای آنکه در چنین مواقعی بحران مالی گریبان گیر بیمه شده ها نشود می بایست این پوشش را در بیمه عمر خود انتخاب کنیم.

پوشش نقص عضو بیمه عمر پاسارگاد پوششی است که بیمه پاسارگاد همراه بیمه نامه عمر خود ارائه می دهند. پوشش نقص عضو حادثه در بیمه عمر سطح حمایت و پشتیبانی را از بیمه شدگان این بیمه نامه افزایش می دهد.

نقص عضو بر اثر حادثه

بررسی و به مراجعه آمار حوادث در سالهای گذشته نشان می دهد چه تعداد نفر بر اثر حادثه عضوی از بدن خود را از دست داده اند.

در سال ۱۳۹۷ خورشیدی فقط ۶۳ هزار نفر در تصادفات جاده ای در سطح کشور دچار مصدومیت و نقص عضو شدند. این آمار به تنهایی می تواند این حقیقت را روشن کند که پیشرفت تکنولوژی و وسائل حمل و نقل و تغییر شرایط زندگی امروزی ما علاوه بر راحتی و آسایشی که برایمان فراهم کرده است خطرات متفاوتی را هم به زندگی ما تحمیل کرده که یکی از آن خطرات نقص عضو بر اثر حوادث می باشد.

بیمه پاسارگاد در بیمه نامه عمر نیاز امروز افراد جامعه را شناسایی کرده و با ارائه پوشش های متناسب در تمام جوانب به یاری تمامی اقشار اجتماع شتافته است. به همین منظور پوششی در این بیمه نامه به نام نقص عضو بر اثر حادثه فراهم شده است که به شرح آن می پردازیم.

نقص عضو بیمه عمر پاسارگاد

نقص عضو بیمه عمر پاسارگاد یکی از پوشش های است که در زمان وقوع حادثه حامی و پشتیبان بیمه شده خواهد بود.

یکی از حوادثی که قدرت پیش بینی آن را نداریم می توان نقص عضو حادثه دانست، با توجه به شرایط روحی و جسمی که واقعه نقص عضو برای بیمه شده و اطرافیان آن ایجاد می کند، وجود چنین حمایت مالی و پوشش بیمه ای می تواند قسمتی از فشار های مالی و دغدغه های مادی واقعه را برطرف کند.

تعریف پوشش نقص عضو بیمه عمر پاسارگاد

در صورتی که بیمه شده در اثر حادثه دچار نقص و فقدان عضو ، تغییر شکل عضوی از بدن و یا از دست دادن توانایی عضوی از بدن شود، شرکت بیمه پاسارگاد تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان از وی حمایت خواهد کرد.

بیمه گذار می تواند برای بیمه شده خود یکی از ضرایب ۳،۲،۱ برابر سرمایه بیمه عمر را در صورت نقص عضو بر اثر حادثه انتخاب نماید.

زبان ساده : به طور مثال بیمه شده بر اثر سقوط از ارتفاع یک پای خود را از دست می دهد و پزشکان طبق صلاح دید و امور درمانی مربوطه، یک پای بیمه شده را از زانو به پایین قطع می کنند،.

یا بر اثر برق گرفتگی یکی از دستان بیمه شده دیگر توانایی های دست یک انسان سالم را ندارد این حالت ها و خیلی حالت های دیگر نقص عضو بر اثر حادثه تلقی می شود.

دوره انتظار پوشش نقص عضو بیمه عمر پاسارگاد

پوشش های سه گانه حوادث بیمه عمر بدون دوره انتظار بوده و از روز اول بیمه نامه تا پایان قرارداد بیمه نامه فعال می باشند.

شرایط سنی پوشش نقص عضو بیمه عمر پاسارگاد

در بیمه عمر پاسارگاد پوشش حادثه به افراد ۱۲ سال تا ۷۰ سال ارائه می گردد.

اگر بیمه شده زیر ۱۲ سال باشد و متحمل هزینه پزشکی حادثه شود شرکت بیمه پاسارگاد هیچ پوشی برای وی نخواهد داشت.

سقف تعهدات پوشش نقصو عضو بیمه عمر

سقف تعهدات این پوشش نقصو عضو بیمه عمر پاسارگاد برای بیمه شده حداکثر تا ۲۵۰ میلیون تومان در بیمه پاسارگاد می باشد.

نقص عضو شامل چیست

برای بررسی این پرسش که پوشش نقص عضو شامل چیست؟ بهترین راهنما برای ما مراجعه به شرایط عمومی پوشش ها است که به پیوست بیمه نامه تحویل بیمه گذار می گردد.

نقص عضو و یا از کار افتادگی دائم و کامل عبارت است از قطع، تغییر شکل و یا از دست دادن توانایی انجام کار عضوی از اعضا بدن که ناشی از حادثه بوده و وضعیت دائم و قطعی داشته باشد.

با توجه به جمله بالا که از متن صریح پیوست بیمه عمر و تامین آتیه استخراج شده است نقص عضو و یا از کار افتادگی فقط مربوط به قطع و یا فقدان عضوی از بدن نمی شود بلکه اگر عضوی از بدن بیمه شده توانایی و یا شکل ظاهری خود را از دست بدهد از نظر بیمه عمر نقص عضو و یا از کار افتادگی تلقی می شود.

پس در پاسخ به سوال نقص عضو بیمه عمر شامل چیست؟ می توان گفت هر تغییری در اعضای بدن و توانایی آنها ایجاد شود نقص عضو محسوب می شود.

پوشش نقص عضو در اثر حادثه بیمه پاسارگاد فقط یکی از مزایای بیمه عمر پاسارگاد محسوب می شود و در بیمه عمر سایر پوشش ها نیز شامل پرداخت هزینه های پزشکی ناشی از حادثه، پوشش پرداخت غرامت بیماری های خاص، پوشش پرداخت غرامت از کارافتادگی دائم، پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه از کارافتادگان، پوشش فوت طبیعی و فوت در اثر حادثه، پوشش آتش سوزی منزل مسکونی نیز وجود دارد و توسط بیمه گذار قابل انتخاب است.

برای دریافت مشاوره و خرید بیمه با من حسین پرواز نماینده رسمی بیمه پاسارگاد با کد ۶۱۷۷۶ تماس حاصل فرمایید.

Tel: 021-77546503
09127038365
09207038365
09357038365

به صفحه ما در اینستاگرام بپیوندیدhttps://www.instagram.com/taminatiyeh.ir

پوشش نقص عضو حادثه بیمه عمر پاسارگاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

96 − 95 =

Call Now Buttonتماس با ما