بهره مرکب در بیمه عمر و تامین آتیه
بهره مرکب ابزار قدرتمندی برای ایجاد ثروت است. بر اساس بررسی بانکداری و مالی جهانی، هر چه در سن جوان‌تر پس‌انداز کنید، به دلیل اثر ترکیبی، ثروت شما بیشتر می‌شود. برای این منظور می توان از بیمه عمر و تامین آتیه استفاده کرد.

بسیاری از افراد برنامه هایی برای بازنشستگی دارند. اگر شما یکی از آنها هستید یا می خواهید باشید به طرح های بیمه های عمر پاسارگاد توجه داشته باشید.

بهره مرکب، سودی ترکیب‌شده و مضاعف است. به عبارت دیگر، در محاسبه سود مرکب علاوه بر محاسبه سودی که به اصل سرمایه تعلق می‌گیرد، سودی که به خود سودها تعلق می‌گیرد هم در نظر گرفته می‌شود. در محاسبه سود ساده، فقط اصل سرمایه و سودی که به آن تعلق می‌گیرد مهم است. مرکب کردن بهره، یعنی دریافت بهره از محل بهره؛ نتیجه این کار، بهره مرکب نامیده می‌شود. در بهره ساده، بهره دریافتی سرمایه‌گذاری نمی‌شود و بنابراین بهره‌ای که در هر دوره دریافت می‌شود، فقط از محل سرمایه‌گذاری اولیه خواهد بود. اثر، مرکب کردن در بلندمدت واضح‌تر است و سرمایه رشد زیادی خواهد کرد.

بیمه های عمر با دوره های بلند مدت 5 الی 30 ساله یک سرمایه گذاری با بهره مرکب است که علاوه بر حمایت های بیمه ای در دوره اتمام بیمه می توانید از یک سرمایه قوی استفاده کنید.

پس انداز پول

 

برای دریافت مشاوره و خرید بیمه با من حسین پرواز نماینده رسمی بیمه پاسارگاد با کد ۶۱۷۷۶ تماس حاصل فرمایید.

Tel: 021-77546503
09127038365
09207038365
09357038365

به صفحه ما در اینستاگرام بپیوندیدhttps://www.instagram.com/taminatiyeh.ir

 

بهره مرکب در بیمه عمر و تامین آتیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 1 = 2

Call Now Buttonتماس با ما