آینده نگری با بیمه عمر و تامین آتیه

آینده نگری با بیمه عمر و تامین آتیه چگونه ممکن می شود؟ در این مطلب قصد داریم بگوییم که پول و آینده نگری با بیمه عمر و تامین آتیه باید در اولویت کار شما قرار بگیرد وگرنه در آینده قطعا پشیمان می شوید.

بهترین راهکار آینده نگری مالی: بیمه های زندگی پاسارگاد

می خواهیم یک اصل را به شما یادآور شویم و آن اصل این است که باید صد درصد مسئولیت زندگی را شما بعهده بگیرید.

ما قبلا مجرد بودیم و داخل ماشین مسیر زندگی خودمان بودیم و خودمان، بعد ازدواج کردیم و سرنشین این ماشین شد دو نفر و بعد از آن بچه دار شدیم و بازهم سرنشین ماشین زندگی بیشتر شد و این بیانگر این است که هرچه به سمت جلو میرویم مسئولیت ما در زندگی زیادتر میشود و هرگز نمی توان نسبت به این موضوع بی تفاوت بود.

قبلا تا چند سال قبل بیمه های زندگی یا بیمه عمر و تامین آتیه وجود نداشت و ذهنیتی راجع به آن وجود نداشت اما حالا که شرایط مهیا است و به آگاهی نسبی رسیده ایم که می توان با ابزارهایی که یکی از آن ها بیمه عمر است تضمین و امنیت رو به خودمان و خانواده خود ارزانی کنیم چرا دست روی دست بگذاریم و هیچ حرکتی انجام ندهیم.

این مطلب را دوباره تکرار می کنیم که هرچه بچه ها بزرگتر شوند هزینه ها و مشکلات آنها نیز به همان نسبت بزرگترمیشوند.

داستان این است که سرپرست خانوار به مرور زمان انرژی و توانش کمتر میشود و هر چه به سن بازنشستگی نزدیک میشود قطعا درآمد کاسته خواهد شدواین خلاء بین هزینه های زیاد و کم شدن درآمد را می توان با خرید بیمه عمر و تامین آتیه پر کرد.

ما در تیم بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد ادعا نمی کنیم،ثابت کرده ایم که در حوزه بیمه عمر یا بیمه های زندگی بهترین قراردادها را متناسب با شرایط مالی و اجتماعی مشتریانمان منعقد نموده ایم و درواقع به مشتریان عزیزمان کمک می کنیم که از هم اکنون برای خود و خانواده خود آینده خوبی را ترسیم کنند.

بهتر است درنگ کردن را کنار بگذارید و چندلحظه ای به این مطلبی که خواندید خوب فکر کنید و بدانید که باید اقدام کنید و این کار مهم را شروع کنید.

 

بیمه آتیه کودکان از بدو تولد – ماهیانه 100 هزار تومان

جهت دریافت مشاوره، نحوه ثبت نام و درخواست ثبت نام خواهشمند است با شماره تلفن های 77546503-021 و 09127038365 و 09357038365 تماس حاصل فرمایید.

 

آینده نگری

 

حسین پرواز نماینده رسمی بیمه های زندگی ( عمر و تامین آتیه پاسارگاد) با کد ۶۱۷۷۶

به صفحه ما در اینستاگرام بپیوندید

https://www.instagram.com/taminatiyeh.ir

آینده نگری با بیمه عمر و تامین آتیه باید در اولویت کار شما باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 12 =

Call Now Buttonتماس با ما