دوران پیری و بازنشستگی

وب سایت تامین آتیه- ما همیشه جوان و سالم و دوست داشتنی نمی مانیم، اکثر ما انسان ها دوران پیری را تجربه خواهیم کرد، بی تعارف بگویم: اگر در دوران پیری پول بیشتری برای خود پس انداز کرده باشیم این دوران را بهتر می گذرانیم.

دوران پیری را با بیمه زندگی پاسارگاد به خوبی سپری کنید

در دوران جوانی بهتر می توانیم کار کنیم و درآمد کسب کنیم ولی دوران پیری خبری از کار پر درآمد نیست، پس بهتر است از همین دوران جوانی برای دوران پیری خود نیز برنامه ریزی کنیم.

خیلی از ما در محل کارمان بیمه هایی همچون تامین اجتماعی و سایر بیمه ها را داریم و این بیمه ها در دوران بازنشستگی به ما حقوق و مستمری خواهند داد، اما شواهد نشان می دهد که حقوقی که از این طریق پرداخت می شود در ۹۰ درصد موارد برای مخارج زندگی کافی نیست.

سوال اینجاست که چگونه این مشکل را برطرف کنیم؟

با شکل گیری بیمه های زندگی، در ساختار این بیمه ها به موارد متعددی توجه شده است، شما با خرید آن در طول دوران جوانی مقدار کمی از درآمد خود را به شرکت بیمه پرداخت میکنید، معمولا بیمه های زندگی ۳۰ ساله هستند، در این دوران شما علاوه بر داشتن پوشش های بیمه ای، شرکت بیمه برای شما صندوق پس اندازی تخصیص میدهد که به آن سود مرکب تعلق گرفته و از محل پرداخت های کوچک شما در آینده سرمایه ای بزرگ شکل خواهد گرفت، این سرمایه خوب در دوران پیری و بازنشستگی مکمل خوبی برای مخارج شما خواهد بود.

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد کامل ترین بیمه زندگی در ایران محسوب میشود.

هم اکنون در بیمه های زندگی پاسارگاد در پایان قرارداد امکان برداشت صندوق پس انداز به صورت یکجا و یا به صورت دریافت حقوق مستمری امکان پذیر است.

 

دوران بازنشستگی

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد چیست؟

چگونه دوران بازنشستگی راحتی داشته باشیم؟

ضرورت یک مشاوره خوب برای خرید بیمه عمر و تامین آتیه

خواهشمند است جهت دریافت مشاوره، نحوه ثبت نام و درخواست ثبت نام با شماره تلفن های 77546503-021 و 09127038365 و یا 09357038365 تماس حاصل فرمایید.

امکان تماس مجازی در واتس آپ و یا دایرکت در صفحه اینستاگرام ما نیز وجود دارد.

حسین پرواز نماینده رسمی بیمه های زندگی ( عمر و تامین آتیه پاسارگاد) با کد ۶۱۷۷۶

به صفحه ما در اینستاگرام بپیوندید

https://www.instagram.com/taminatiyeh.ir

 

دوران پیری و بازنشستگی، چه فکری برای خود کرده اید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 64 = 69

Call Now Buttonتماس با ما