معافیت های مالیاتی بیمه عمر

تامین آتیه – معافیت های مالیاتی بیمه های زندگی وجود دارد، مطابق با ماده ۱۳۶ قانون مالیات های مستقیم پرداخت های شرکت بیمه در بیمه عمر ، معاف از مالیات بوده و قانون ارث نیز به آن تعلق نمی گیرد.

و این به این دلیل است که خودتان در ابتدای قرارداد کلیه ذینفع های بیمه نامه و سهم هریک را مشخص نموده اید. بنابراین تعهدات بیمه پاسارگاد ظرف مدت چند روز در صورت حیات به خودتان و در صورت فوت به ذینفع بیمه نامه ، بدون کسر مالیات پرداخت می گردد.

تفاوت سرمایه گذاری در بانک، ملک و … با بیمه های زندگی در این است، شما در هر جایی که سرمایه گذاری کرده باشید مشمول مالیات بر ارث خواهید بود، فقط بیمه های زندگی این معافیت را دارا هستند.

همچنین طبق ماده ۱۳۷ قانون مالیات های مستقیم، حق بیمه عمر جزو هزینه های قابل کسر از درآمد مؤدیان مالیاتی است. این یعنی افرادی که می بایست سالانه به اداره مالیات مالیات بپردازند، می توانند حق بیمه ای را که برای بیمه عمر به بیمه پاسارگاد پرداخت نموده اند را از سود سالانه خود کسر نموده و مابقی را در محاسبه مالیات وارد نمایند.

 

اگر ضاحب کسب و کار هستید و مالیات پرداخت می کنید، از معافیت های مالیاتی بیمه عمر مطلع باشید

اگر شما صاحب کسب و کار هستید و پرونده مالیاتی دارد، داشتن بیمه عمر و هزینه های پرداختی شما بابت بیمه عمرتان جرء هزینه های قابل قبول برای اداره مالیاتی هستند، یعنی شما در بیمه عمر برای حود سرمایه گذاری و پس انداز می کنید و مبالغ پرداختی شما به عنوان هزینه های شما قابل قبول است.

با بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد، آینده خود و خانواده تان را زیباتر کنید.

این مطالب نیز شاید برای شما مفید باشند:

راه بهتری برای سرمایه گذاری

با بیمه عمر خودت مسئول خوشبختی خودت باش

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد چیست؟

خواهشمند است جهت دریافت مشاوره و درخواست ثبت نام با شماره تلفن های 77546503-021 و 09127038365 و 09357038365 تماس حاصل فرمایید.

امکان تماس مجازی در واتس آپ و یا دایرکت در صفحه اینستاگرام ما نیز وجود دارد.

حسین پرواز نماینده رسمی بیمه های زندگی ( عمر و تامین آتیه پاسارگاد) با کد ۶۱۷۷۶

به صفحه ما در اینستاگرام بپیوندید

https://www.instagram.com/taminatiyeh.ir

معافیت های مالیاتی بیمه های زندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 3 =

Call Now Buttonتماس با ما