بیمه زندگی زنان

وب سایت تامین آتیه – بیمه زندگی زنان امروزه یکی از واجب ترین نیاز های آنهاست.

کلیه بانوان شاغل و خانه دار می توانند برای خود بیمه عمر و تامین آتیه تهیه نمایند، در این مطلب می خواهیم بگوییم چرا داشتن بیمه های زندگی برای زنان پر اهمیت است.

بیمه زندگی زنان

زن بودن یعنی مستقل بودن: استقلال نیاز به قدرت مالی دارد و بیمه زندگی در این امر به آنان کمک می کند.

زن بودن یعنی استقامت: یعنی بانوان به خیلی از هزینه های غیر ضروری نه بگویند و بجای آن صندوق سرمایه گذاری بیمه زندگی را قوی تر و پرتر کنند.

زن بودن یعنی قوی بودن: قوی بودن یعنی خانم ها میتوانند برای خود بیمه زندگی را تهیه و تا روز آخر آنرا ادامه دهند و در انتها از مزایای صندوق ارزشمند خود بهره مند شوند.

زن بودن یعنی موثر بودن: موثر بودن یعنی مشارکت داشتن در اقتصاد خانواده، بیمه زندگی ( عمر و تامین آتیه) به خانم ها کمک میکند تا در ذخیره سرمایه مشارکت کنند.

زن بودن یعنی مثبت اندیشی: مثبت اندیشی یعنی یک زن هم میتواند استقلال مالی داشته باشد و برای این مهم بیمه زندگی کنار آنان است.

زن بودن یعنی امیدوار بودن: دیدن افق روشن در زندگی، بیمه زندگی یک افق روشن برای بازنشستگی زنان خانه دار و یا مکمل بازنشستگی برای زنان شاغل است.

بیمه زندگی زنان:

از همین امروز با یک تصمیم درست آینده خود را بسازید، هزینه بیمه های زندگی به نسبت سایر مخارج بسیار کم است، با یک پس انداز و صرفه جویی در هزینه های غیر ضروری بیمه عمر و تامین آتیه خود را هم اکنون خریداری نمایید.

 

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد چیست؟

چگونه دوران بازنشستگی راحتی داشته باشیم؟

ضرورت یک مشاوره خوب برای خرید بیمه عمر و تامین آتیه

خواهشمند است جهت دریافت مشاوره، نحوه ثبت نام و درخواست ثبت نام با شماره تلفن های 77546503-021 و 09127038365 و یا 09357038365 تماس حاصل فرمایید.

امکان تماس مجازی در واتس آپ و یا دایرکت در صفحه اینستاگرام ما نیز وجود دارد.

حسین پرواز نماینده رسمی بیمه های زندگی ( عمر و تامین آتیه پاسارگاد) با کد ۶۱۷۷۶

 

 

به صفحه ما در اینستاگرام بپیوندید

https://www.instagram.com/taminatiyeh.ir

 

بیمه زندگی زنان و اهمیت آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 2 =

Call Now Buttonتماس با ما